måndag 11 augusti 2008

Sömnlös

Sitter här i soffan och känner mej lite villrådig, jag vaknade kl fem och kunde inte sova längre. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på så här tidigt på morgonen. Nu ringer Jonnys väckarklocka, han ska ju till skillnad från mej, på jobbet idag. Jag ska leta present till Sandra idag, hon fyller år imorgon. Jag ska möta upp mamma på stan, sedan hon skjudsat hem Gullie till Härnösand. Lite senare på eftermiddagen ska jag träffa Kicki och Therése på Waynes. Idag är det ett år sedan jag och Jonny förlovade oss, tänk om vi kunde få fira den dagen på förlossningen. Det vore ju ett underbart sätt att hylla årsdagen, med den bästa presenten man kan tänka sig.

1 kommentar:

maudan sa...

Tack för en mysig dag stumpan min.
Ja jag vill också att ni ska få en present i dag. Men det verkade inte så tänkbart att det blir så, men vem vet det är länge till kl 1200.
Grattis förässten på er ettårsdag.
Ni är alla tre mitt hjärta nära.
Kramisar till er !!!!!!