fredag 8 augusti 2008

Äntligen fredag

Idag var min näst sista arbetsdag innan barnledigheten. Jag ska jobba på tisdag också, men sen är det slut på arbetslivet för detta år. Nu börjar en ny era som ännu är outforskad. Det ska bli spännande att se hur livet kommer att te sig när Eino har kommit ut till oss.
Idag träffade jag Henrik på traditionell fredagslunch, även detta blev den sista för året. Vi sågs på Brandstationen. Henrik och Ericas bäbis ska komma den 8/9, och detta verkar vara precis när dom skall flytta på Förlossningen/BB-avdelningen på Sundsvalls sjukhus. Det låter ju lite läskigt, jag hoppas inte bäbisen packas ned i någon flyttkartong och försvinner. Men om vi har otur så kanske Eino dröjer så länge så han också riskerar att försvinna i en flyttkartong. Men jag hoppas han vill komma ut tidigare än så.

Inga kommentarer: