måndag 11 augusti 2008

Presentjakt

Idag har jag och mamma varit på stan och köpt presenter till Sandra. Vi känner oss nöjda med våra inköp, det ska bli kul att lämna över dem till henne imorgon. Mamma bjöd på lunch hemma hos henne innan vi åkte ned på stan för att börja vår presentjakt. När vi var färdiga med vår shopping så åkte vi ut till Petersvik och lade oss på varsin dyna. Skönt att få njuta av vädret och få lite sol. Men vi kom sedan på att vi hade haft lite för bråttom från stan, vi hade båda tänkt att göra en del andra ärenden förutom att köpa present till Sandra, men vi glömde bort allt annat. Halv fem hade jag stämt träff med Kicki och Therése vid Waynes. Vi satt ute och fikade och hade en trevlig kväll med lite tjejsnack. Det var väldigt mysigt och det är himla skönt att ha kvällar när man är bara tjejer, det behövs alltid. När jag kom hem fick jag en present av Jonny. Han hade varit på Kahls och köpt Kanelte, Esspressokaffe och chokladpraliner till mej. Så vi gjorde Capuccino och åt praliner på kvällskvisten.

4 kommentarer:

Frank och jag sa...

Ojoj nu är det ju riktigt nära. Själv hoppas man ju på att den lill* ska få födas på samma datum som en annan stärna (LÄS:KATTIS), alltså på det utsatta datumet! Ni väntar på Eino- jag väntar på frukost på sängen.

Hoppas att bebisen kommer snart!
KRAM

Anonym sa...

GRATTIS till en flicka!!!!!! Jag skickade ett sms till Disa 19.01 ikväll o undrade om ngt var på g. Jonny! du skrev ju ingen tidpunkt i sms:et!!!!!! Måste ha varit i krokarna där... KRAm o grattis igen. Hoppas på att få se bilder på bloggen snart!!!

Anonym sa...

Hej Disa!
Läser just nu kommentarerna och ser att ni fått en liten tösabit! GRATTIS! Förstod nästan att det var nåt på gång och varför det inte hänt nåt på din blogg... Nu måste du lägga ut lite uppgifter och stilla vår nyfikenhet! Vi vill se ert underverk...
Kram,
Eva

Anonym sa...

Grattis till flickan! Jag var och hälsade på er på verket idag och fick höra den glada nyheten! Så fick jag även din blogg-adress, nu ser jag fram emot att få se bilder på den lilla! Kramar till er från "praktikant"-Johanna =)