lördag 9 augusti 2008

Förvärkar

Inatt har jag fått en försmak på hur det känns att ha värkar. Jag vaknade klockan ett i natt av att jag hade en molande värk i både mage och rygg, kändes ungefär som att ha mensverk. Efter ett tag började det att komma värkar, det blev intensivare och intensivare vart efter timmarna gick. Tillslut började jag fundera på om det kunde vara "på riktigt" och att Eino äntligen bestämt sig för att komma ut. Men någongång vid fyra-fem tiden började det att mattas av lite och jag fick tillslut somna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Disa,
Min första kommentar på din blogg...
Spännande, det blir nog vilken dag som helst! Lycka till!
Kram,
Eva

Frank och jag sa...

Oj vad spännande. Du kanske ligger och kniper i skrivandets stund. Vem vet???

Hoppas att ni mår bra. Vi tänker på er.
KRAM!
kattis, Magnus o frank

Sara sa...

Ja, snart är det dags. Hoppas att allt kommer att gå bra för dig/er. Lycka till! / Kramar från Sara