lördag 20 september 2008

Tjejkväll

Onsdag - Vi åkte ut till Birsta på presentjakt, jag hade några idéer på presenter till Jonny. Men det känns alltid svårt att köpa grejer till honom, man vet aldrig om man tänkter rätt eller inte. Killar fungerar ju inte som oss tjejer! Efter några timmar i Birsta så bestämde vi oss tillslut för ett PS2 spel (guitar hero - Aerosmith), en kaffekvarn och ett litet grillkit med en oljesprayflaska, en siliconpensel och en vitlökspress.

På kvällen så åkte jag in till stan på tjejkväll hemma hos Kicki, förutom Kicki så var det också Sandra som var med. Kicki bjöd på pizza och vi kollade på Idol. Jag fick en present också - ett presentkort på fotvård och en fotkräm från Bodyshop. Precis vad mina fötter behöver, dom känns fortfarande mörbultade sedan de varit så svullna under graviditeten. Så det ska bli underbart att få en så´n behandling, jag ska skynda mej att beställa tid. Karro, Marika och Therése - jag får skicka en jättestorkram över nätet till er, eftersom jag inte kunde krama er när jag fick presenten. Tack så jättemycket mina älskade tjejer, ni är underbara!

Sandra berättade om dom radhus som de varit och tittade på i Stockholm. De hade hittat ett radhus som de blivit förälskade i, det var nyrenoverat och verkade jättefint. Då hade dom börjat lägga bud på radhuset och idag (lördag) så berättade dom att de hade varit och skrivit på papper och skall flytta in där den 15 december. Snacka om att allt gått fort och bra för dem, det är ju bara två veckor sedan Mogge fick veta att han fått det nya jobbet och nu har de redan fixat boende. Härligt jobbat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Du var värd en liten present från oss efter ett par månaders svullna fötter! Lev och må!
Kram Marika

Anonym sa...

Grattis till er båda i efterskott!

Vad konstigt med den där citron o hallonmarängpajen, när jag gjorde den tyckte vi alla att den typ var FÖR söt....

Visst är det en härlig bok annars?

Var har de köpt radhuset förresten?

KRAM
/Kattis