söndag 7 september 2008

Lite mindre damm

Idag har jag städat och fixat här hemma. Det är ju bäst att passa på när Jonny är hemma så att han kan vara med Havanna medans. Det är så svårt att få något gjort när vi är hemma ensamma Jag var ute en sväng i växthuset och plockade in lite frökapslar för att spara till nästa år. Irisen som jag satte på försommaren har slagit ut nu och den är så vacker. Under september månad tar Jonny ut sina resterande pappadagar på måndagar och fredagar, så då får vi ha honom hemma hos oss. Imorgon är det dags för nya blodprover på sjukhuset, sedan ska Jonny skriva på faderskapsintyg på kommunen och tillsista har vi vägning på BVC.

3 kommentarer:

Cece sa...

AAaah hon e sa gudomligt sot, langtar sa tills den dagen jag far traffa henne :) .. Hur mar du? och hur gar det me allt? puss o kram

maudan sa...

Hoppas allt är bra med mig lilla gulliga familj längtar efter er alla
Pussar och kramar

Anonym sa...

Vad söt och go hon är. Längtar till vi träffas snart igen.
Kramar till er alla från farmor
Ann-sofie