lördag 20 september 2008

Födelsedag

Tisdag - Jag och Havanna åkte för andra gången på babysång, den här gången fick vi faktiskt sjunga också =) Det var barn med lite varierande ålder som kom när det är "drop in sång". Det gick ju ganska bra och jag träffade en annan trevlig mamma som hade två små flickor, en på tre år och den andra var 9 månader. Sedan åkte vi hem och fixade lite mat tills Jonny kom hem. Han hade köpt vin, ost och kex med sig. Jag fick också en bakbok av Jonny i present "a piece of cake" med Leila, en superfin bok. Leffe och Mikael kom och fikade tårta, av Leffe fick jag en jättefin rosa hibiskus och Mikael kom med ett kuvert. Mamma och Sandra kom lite senare, av dom fick jag en massa roliga pysselgrejer från Panduro och ett fotoalbum. Jag fick verkligen superbra och roliga presenter av alla, jag är så glad för dem. Tack allihopa!

Inga kommentarer: