fredag 19 november 2010

Tigrar

Idag är en lugnare dag än gårdagen. Jag tror Hugo har varit inne i ett utvecklingssprång de senaste dagarna, för han har varit så otålig och olycklig. Men redan när jag vaknade imorse så misstänkte jag att det kanske hade gått till sig igen. Han har sovit tyst som en mus hela natten, eller så har jag sovit som en stock, och inte ens ammat. Det har ju hänt förut att han sovit hela natten utan att amma men man brukar oftast höra honom ligga och grymta och snörvla lite under nätterna. Så då tänkte jag att nu har han kanske kommit lite mer till ro igen - och än så länge håller det i sig. Han är glad och harmonisk.

Hungriga tigrar som jag fick på bild innan frukost:


Havanna har kommit på att hon ville börja leka med sin dockan igår, så vi fick ta ner dockvagnen och alla tillhörande saker. Idag har hon bytt blöjor och behövde nya kläder till "Jossan" (tror hon är namngiven efter ett av Sandras marsvin). Så vi fick gå ner i källaren och hämta upp de minsta bäbiskläderna så Jossan kunde få byta om. Just nu ligger Jossan och sover middag tillsammans med Havanna på bron.


Blöjbyte på våra bäbisar:


Inga kommentarer: