måndag 22 november 2010

Playdate

Just nu ligger jag i sängen, klarvaken och väntar på att det ska bli
dags att väcka dom små.

Idag kommer vår spinningcykel som vi beställt på sportamore.se. Den
kommer hemlevererad runt nio-tiden. Så igårkväll gjorde jag i
ordning en playlist på Spotify som jag ska spinna till ikväll. Det
ska bli härligt att få hoppa upp på cykeln och börja trampa, men
man får bereda sig på ordentlig träningsvärk eftersom det är
första gången på länge.

Igår var vi hemma hela dagen. Vi hade besök av Agnes och Anna på
förmiddagen och på eftermiddagen kom Christer, Marika och Liam och
hälsade på.

Agnes och Havanna:

1 kommentar:

Sara sa...

Härligt med en egen spinningcykel. Speciellt med två små barn hemma skulle jag kunna tro, lite enklare att komma igång och motionera då- Brukar du gå på Friskis&Svettis. Det gör jag ifall du vill träna med mig någon gång :) Ha det gott!