fredag 19 november 2010

Jag har upptäckt Fru Larsson

Jag blev glatt överraskad av att hitta Annas blogg igår, Fru Larsson, och blev där inspirerad att lägga upp mina alster från smyckes-tillverknings-kvällen som vi var på i onsdags. Det är dock lite skillnad på kvalitén i bilderna, Anna är betydligt mycket bättre på att fota.

Jag gjorde fyra berlocker under kvällen, en prestation som jag är mycket nöjd med, med tanke på att jag ammade mest hela tiden medan vi pysslade på. Jag har aldrig tidigare provat på att använda silvertråd för att vira och leka med när man gör smycken och det var väldigt roligt.

Detta hann jag med under onsdagkväll:




Detta hjärta köpte jag av Åsa, som höll i kvällen, och som säljer sina smycken på Alti.se Skulle gärna ha provat på att göra något sådant själv, men tiden räckte inte till.


Inga kommentarer: