måndag 22 november 2010

HJÄLP!

Jag behöver din åsikt!

Jag vill köpa nya gardiner och sätta upp inför helgen. Jag tänkte köpa ett par gardiner i en varm färg men som inte är klassiska julgardiner (eftersom jag inte är den som orkar byta gardiner specifikt för julen). Jag tänkte skaffa ett par gardiner som ska få hänga kvar till våren. Jag har därför kommit fram till att jag nog skulle vilja ha ett par guldfärgade gardiner. Men nu behöver jag hälp med åsikter om gardinen på bilden nedan:

Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker dessa gardiner är härligt 80-tals nostalgiska eller om dom är helt fruktansvärda. Att jag har hittat dom på Jotex lutar kanske åt det senare =) Men jag kan inte hjälpa att gilla dom lite ändå, dom ser ut att vara av typen man skulle kunna hitta hemma hos Alexis i Dynastin.

Snälla hjälp mig att bestämma mig genom att ge lite åsikter, var inte rädd för att såga dem om ni tycker dom är fruktansvärda. Jag anar att Jonny förmodligen kommer tycka det iallafall

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att guld kan vara läckert men räcker det inte bara att ha en kappa i guld, den där extra grejen som hänger utanpå är ju bara lite för mycket...jag skulle inte köpa.

/Kattis

Anna sa...

Linjen mellan coolt och fruktansvärt är hårfin när det gäller guld... chansa inte. De där fina orangea gardinerna du har då?

Disa Kastebo sa...

Anna: Jag är lite less på dom oranga gardinerna så jag är sugen på nått nytt.

Det blir nog ett par guldgardiner, men det blir ett par vanliga kanallängder - ingen 80:tals nostalgi =)