måndag 22 november 2010

Min gokille

Hugo har blivit en riktig liten smilfink och igår skrattade han till och med när Jonny pratade med honom. Han gör så härliga ljud när man pratar med honom, det är måmnga ahh, mmm och ohh. Han är så mysig! 

Imorse klev vi upp och promenerade med Havanna till dagis. Fram till nu har Jonny lämnat Havanna så jag och Hugo ska få sovmorgon, men nu ändrar vi på rutinerna. Hugo sover så bra på nätterna så jag tänkte att jag kunde börja lämna gumman på mornarna och samtidigt få mig en morgonpromenad efter vi varit på dagis. Så idag fick jag väcka Hugo för att stoppa honom i overallen och sedan ut i kylan. Vi har toppnotering på kylan idag, för denna höst/vinter för det är minus tio grader. Men det var friskt och skönt, helst eftersom vi blev lite sena i starten och jag fick promenera lite extra fort. Men när vi väl kom fram till dagis var vi ändå i god tid och Havanna var mycket laddad att få leka med de andra barnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad härligt det låter!/Kattis