tisdag 16 november 2010

Solsken

Ska snart ut och promenera en sväng. Tänkte ta en längre tur innan vi hämtar upp Havanna på dagis, för idag är det en fin vinterdag. Igårkväll var jag och Hugo in till stan och fikade med Marika och Kicki, skönt att komma iväg och träffa tjejerna. Det var kul att träffa dem och jag hoppas vi hinner ses en till gång innan Kicki drar iväg till Australien på semester. Under tiden vi var i stan provade Havanna sina skidor, Jonny tog ut henne på en testtur ute på gården. Hon sa att hon tyckte det var kul när jag frågade henne, men Jonny sa att hon hade varit lite misstänksam efter att det blev en liten vurpa och hon gillade inte heller när skidorna ville åka baklänges istället för framåt. 

Imorgon ska jag och kidsen till Nolby och umgås med Sandra hela dagen. På kvällen ska jag (läs: jag och Hugo) Sandra och mamma iväg på en smyckestillverkningskväll. Det är Anna som tagit initiativ och bjudit med oss till en tjej i Kovland som har smyckesatelje där. Tilda kommer ockås med och det kommer nog bli en mysig kväll. 

Men idag har vi inget inplanerat utan det blir nog en vanlig mysig hemmakväll. Lite tända värmeljus till middagen och lek med barnen kan jag tänka mig att det blir.

Inga kommentarer: