fredag 3 oktober 2008

Moviestar

Usch, det här vädret får mej att känna mej instängd. Det har regnat i tre dagar nu, vi har varit ute trots vädret men det är inte så himmla kul. Jag blir inte på nått bra humör när dagarna mest bara består av ammning och försök att hinna med små hushållssysslor när Havanna tar en liten tupplur. För det är inte långa stunder i sträck hon slår igen sina vackra små ögon under dagarna. Men hon är fortfarande en ängel och sover hela nätterna,så det är jag så tacksam för. Men om det fortsätter vara sånt här väder, så måste jag se till att hitta på nått som innefattar att få samtala med en vuxen människa under dagarna. För eftersom jag fått låna tre sesonger av Desperat housewifes på DVD (och tittar på det medan jag ammar) så är det nog risk för att jag förvandlas till en sådan själv om jag inte börjar umgås med riktiga människor också.

Inga kommentarer: