måndag 13 oktober 2008

Stämpel i baken

Idag var det två veckor sedan vi senast lämnade prover, så nu var det dags igen. Havanna var tuff, hon sa inte ett knyst när dom stack henne - så allt gick finfint. Sedan åkte vi in en sväng på mitt jobb, skulle lämna in några papper. Jag träffade lite arbetskompisar men eftersom vi kom precis lagom till lunch så var det lite tomt i korridoren. Men dom jag behövde prata med fanns på plats, så det var ju det viktigaste. Hade tänkt gå på SPV-dagen eftersom den nya organisationen ska presenteras, men tyvärr så visade det sig vara just när Jonny är i Österrike. Jag ska nog ta med Havanna och försöka gå en liten stund iaf. Men jag har en känsla av att man kanske inte uppskattar att ha en liten skrikhals med. Men jag hoppas hon är en mösterbäbis den dagen, annars så får jag ta med min lilla madam och gå därifrån. Efter besöket på SPV så åkte vi hem, efter en stund så ringde doktorn. Jag blev lite orolig, eftersom doktorn aldrig brukar ringa för att meddela provsvar, det brukar vara någon sköterska som ringer. Men jag hade inget att oroa mej för, för nu var proverna uppe på 318. Doktorn ringde för att meddela att nu blev Havanna friskförklarad och sa att vi kunde sätta en OK stämpel i baken på henne. Så det var skönt att höra, nu måste jag bara införskaffa en stämpel. Undra om man kan ringa tomteverkstan och fråga om de lånar ut sin?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt !! Är super glad för er skull och för hennes! Roland har börjat sprattla lite i magen nu ... kram