söndag 5 oktober 2008

Weekend

Härligt med helg, då är Jonny hemma med oss och jag har någon att prata med. I lördags så åkte vi och hälsade på mamma, Sandra kom också dit för dom skulle gå och titta på Mamma mia. Mamma bjöd på lunch och vi hade med oss bullar till fikat- för det var ju kanelbullens dag. På kvällen bakade jag lite medan Jonny och Havanna spelade guitar hero, det var första gången för henne. Hon kommer nog bli ganska bra på det, eftersom hon startar vid så tidig ålder.
Idag när vi kom hem ifrån Jula så var mamma här hemma, hon stod i köket och lagade lunch åt oss. Härligt med en så´n överaskning! Sedan tog vi en liten promenad och spanade på en sommarstuga som är till salu, och skulle vara perfekt för mammsan. Efter det så var vi ute, jag började rensa upp i boden och Jonny sågade upp några av alla dom lastpallar vi får pelletsen på.

2 kommentarer:

maudan sa...

Pussar och kramar till mina älsklingar från mamsen

Anonym sa...

Vilken sötnos hon är och hon har blivit stor sen jag kollade in bilder senast. Kul att se:) Min mage växer och nu är det snart bara två månader kvar tills vår lilla ängel kommer. Den ska nog heta Olivia som min mormor eller Ossian/Theodor efter min/Jonas farfar.

/Lina B