torsdag 5 mars 2009

Tidsfördriv

Sådana här mail där man skall skriva en del om sig själv för att låta vänner och bekanta få veta mer om sig själv får man ju lite då och då. Här kommer ett på bloggen istället: 1. Vad är klockan? 21.54 2. Ditt namn? Disa Evelina Hansson 3. Smeknamn? Inte direkt..mamma kallar mej iof för FiseLisa - inte allt för smickrande =) 4. Piercings: Öronen 5. Ögonfärg: Blå/grön aktiga 6. Födelseplats: Sollefteå BB 7. Favoritmat? Turkisk mat eller Sushi 8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej 9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej 10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja 11. Varit med i någon bilolycka? Ja 12. Krutonger eller baconbitar? Krutonger 13. Favoritdag på veckan? Fredagar blir dom flesta på sitt bästa humör 14. Favoritrestaurang? 7 kryddor i Sundsvall 15. Favoritsport: Öhh...vadå sport? 16. Favoritdrink: Mojito 17. Favoritglass: Pecannöt 18. Walt Disney eller Warner Bros: Disney 19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Subway 20. Vilken färg har din sovrumstapet? Svart 21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen...men desto fler gånger på uppkörningen 22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Kusin Catrin 23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Jag är IKEA-frälst 24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar...men det är inte ofta man hinner bli uttråkad 25. När går du och lägger dig? Inte före tio sällan efter tolv 26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ingen...eftersom jag inte mailar ut detta utan publicerar det på min blogg 27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Se svaret ovan 28. Vilket tv-program missar du inte? Jag följer inget speciellt, när jag sittar framför TV så ser jag oftast på nått som kungen över fjärrkontrollen valt 29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Hmmm...jag kan inte komma ihåg. 30. Ford eller Chevrolet? Ford 31. Vad lyssnar du på just nu? Datorns surr 32. Vilken är din favoritfärg? Grön 33. Hav eller flod? Hav 34. Hur många tatueringar har du? Inga - jag bestämde mej för att skippa det eftersom en kompis tyckte att en fjällko var det rätta motivet för mej att tatuera in. Då visste jag att det inte var rätt för mej att skaffa en tatuering 35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Hehe...jodå, jag har nog kommit promenerande med dunken till OK i Ramsele vid fler än ett tillfälle 36. Katter eller hundar? Hund! 37. Sommar eller vinter? Sommar 38. Är du singel? Nej 39. Är du kär i någon? Yes, i både man och barn 40. Favoritblommor? Just nu är det tulpaner, det känns så vårigt när de börjar komma fram 41. När gick du upp idag? 07:20 42. Diamanter eller pärlor? Diamanter 43. Senaste filmen du såg på bio? Babel (Ja, det är sååå länge sedan) 44. Favorit-TV- program? Nått heminredningsprogram 45. Frukost? Filmjölk 46. Vilken mat gillar du inte? Blodpudding och lever 47. Vilken bil kör du? Saab 95 48. Favoritmacka? Mammas tunnbröd 49. Vilka är dina favoritkläder? Jeans 50. Om du fick åka vart du ville på semester? Jag vill se Kinesiska muren 51. Favorittid på dagen? Morgon 52. Pedikyr eller manikyr? Pedikyr är ju bäst! 53. Vad ville du bli när du var liten? Dansare i Fame 54. Bästa barndomsminnet? Det är svårt att välja ut nått speciellt men det finns så många gånger som jag och Catrin lekt på flakanäset - paradiset för barn! 55. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 22.12 Och som slutkläm kommer här en länk till internets slut... http://www.slutet.se/ .

1 kommentar:

Anonym sa...

DISAAA!! Det var så roligt att träffa er i lördags. Det får inte vara så långt mellan gångerna, det är onödigt och rätt grymt nu när jag är tokkär i Havanna! Hälsa alla storkramen från mig/Ulrika