tisdag 24 mars 2009

I Gällivare händer det grejer

Under veckan som varit har jag hunnit missa många händelser i Havannas utveckling. Jag börjar misstänka att de gett henne någon form av anabolasteroider när hon hälsat på Farmor & Farfar. Sammanfattningsvis så har detta hänt:

- Havanna har fått tänder

- Hon kan sätta sig upp för egen maskin

- och trumfkortet, nu kan lillbäbben krypa också

På minussidan så kan jag räkna upp följande händelser:

- Det har varit blidvite...fick en bild skickat till mej på en rödgråten tjej med blod runt munnen. Havanna hade gjort ett utfall mot golvet med nappen i mun.

- Jonny och Havanna har fått spendera en natt på sjukhuset i Gällivare. Detta berodde inte på ovanstående händelse, utan för att lilltjejen fått så tungt att andas när hon blev förkyld.

Men imorgon kommer dom äntligen hem till mej. Herre min gud - låt mej komma ihåg att inte använda maskara när jag åker till jobbet imorgon! För tårarna kommer att flyta när jag ska hämta upp dem på tågstationen imorgon. Åhhh vad jag längtar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad duktig hon är! Vad fort allt går!

Anonym sa...

Guud, jag förstår att du längtar! Att man kan älska sin familj så hejdlöst och obegränsat!