lördag 21 mars 2009

Avkoppling

Det har varit en härlig dag idag. Vaknade vid åtta, käkade frukost och läste lite. Sedan tog jag en promenad, tänkte att det var lika bra att göra det innan jag tänkt sätta igång med städningen. För annars skulle det nog varit risk för att jag inte kommit ut överhuvud taget idag. Så jag promenerade iväg och fick se lite solsken. Jag kom tillbaks vid luchtid, så jag fixade mej lite mat och sedan satte jag igång att städa. Nu är nedervåningen städad och jag har sytt och satt upp nya gardiner. Det känns skönt! Det har varit en väldigt avkopplande dag, trots att jag till största del har städat. Jag längtar dock efter min lilla familj, det ska bli så mysigt när dom kommer hem igen. Jag har pratat med både Havanna och Jonny idag, Havanna har visst fått två tänder när hon varit i Gällivare. Så det ska bli roligt att se hennes små gryn när dom kommer hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Disa
Jag har tänkt på de där bilderna som du ville ha på dig o Jonny. Tyvärr så har den externa hårddsken kråglat lite och sist när jag skulle starta den fick jag inte alls igång den. Jag har glömt bort att be Magnus titta på den men så fort han gjort det ska jag maila dem till dig. KRAM Kattis