onsdag 4 mars 2009

Det är härligt att vara hemmafru

Idag är det Jonnys tur och jobba och då är det alltså jag som har förmånen att vara hemma och mysa med bäbis. Nu när jag har jobbat ett par dagar så njuter jag extra mycket av att få vara med mitt lilla gryn. Vi har varit ute och promenerat idag och snart ska vi nog ta en tur till ICA.

Jonny skulle kanske jobba över idag så då kanske jag och Havanna har hela kvällen för oss själva. Vi kan nog hitta på nått roligt att ägna oss åt här hemma. Idag är det dags för Rolle att titta ut också, så om inte Karro publicerar nått inlägg på sin blogg under dagen så får vi väll anta att han är en punktlig en och att dom bokat tid på BB idag.

Nu är det bäst att jag slutar, det börjar osa lite skummt här. Jag får nog göra en "diaper check".

Inga kommentarer: