torsdag 29 januari 2009

Frank och Havanna

I helgen var vi i Stockholm och hälsade på Magnus, Kattis och Frank. Vi hade en jättemysig helg tillsammans med dem. Vi åkte till Nationalmuséet på lördagen, vi började med att låta Havanna äta och Frank leka av sig lite i lekrummet som fanns där. Sedan tittade vi lite på en fotoutställning, jag och Kattis började bli hungriga och föreslog därför att vi skulle äta lunch innan vi gick in i den "riktiga" delen på muséet. Sagt och gjort, vi gick till restaurangen och åt lunch. Sedan var det då dags att börja själva muséeturen, då upptäckte vi att det bara var 45 minuter kvar till parkeringstiden var slut. Så då åkte vi hem istället, så vi får nog göra ett nytt försök en annan gång.
Helgen har varit väldigt mysig, vi har spelat spel - och hör och häpna, men jag vann över Jonny i ett dataspel. Det var den gamla klassikern tetris! Jag är så stolt! Det är bäst att njuta av segern för det lär väll inte hända fler gånger. Jag måste haft flyt för jag slog också Magnis och Kattis, men Kattis vann flest gånger tillslut. Påvägen hem stannade vi till hos Mogge i Vallentuna, så vi fick se deras nya hem. Radhuset var jättefint, där kommer dom nog trivas bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Disa min gamla fadder! Stort grattis till vacker Havanna! Jag är också mamma nu för tiden, snacka om att livet fått en helt ny dimension! Hoppas allt är fint med er. Kram från Emelie!

Disa Kastebo sa...

Hej Emelie! Vad kul att du besökt vår blogg. Havanna är en så´n rolig unge att vara med, man får skratta och ha så roligt tillsammans med henne. Vad roligt att höra att du också fått barn, jag vill gärna veta mer... Pojke/flicka, ålder, var bor ni osv. Hoppas du hittar hit igen och kan berätta mer.

/Disa

Anonym sa...

Vi har en Max som blir tre månader imorgon! Om du vill se bilder så har vi, som alla andra med barn födda på 2000-talet, en blogg! =) Bulebloggen.se, kika in där om du vill se bilder! Vi bor i Sundsvall, ni också va?