torsdag 8 januari 2009

Jorden anropar

Efter tre veckor och fem samtal till kundservice hos Tre har jag äntligen fått min mobil att fungera igen. Det var inget problem med mitt SIM-kort (som by the way fortfarande inte kommit i min brevlåda - trots att de sagt att man skickat ut två stycken nya SIM-kort till mej) med hjälp från en kille på teknisksupport så kunde man manuellt söka nät via min telefon och vipps...så fanns jag med på det mobila nätet igen. Killen i supporten gjorde stor sak av att de hade försökt att kontakta mej, men inte fått tag på mej. Jag hade lust att fråga om de ringt på min mobil eller...men bestämde mej för att inte vara otrevlig. Nu funkar mobilen igen och det var ju det som var målet med samtalet. Om någon har skickat SMS till mej efter den 16/12 så är det inte så att jag är otrevlig och inte svarar på dem. Ett SMS är bara giltigt i en vecka, så dom har försvunnit och ej kommit till min kännedom. Jonny har blivit förkyld och kom hem vid två-tiden idag, hans snarkningar ljuder nu från soffan. Havanna ligger och snusar i sin korg och jag har bakat en kardemummakaka. Sandra, Morgan, Peter och Kicki ska komma hit och fika ikväll.

Inga kommentarer: