lördag 10 januari 2009

We got visitors

Jonny var hemma från jobbet igår. Jag och Havanna gjorde inte så mycket nyttigt. Vi tog oss en promenad och sedan lämnade jag Havanna hemma med sin sjuke far och åkte på ICA och handlade. Kicki kom och hälsade på oss på kvällskvisten, vi spelade lite Rock band tillsammans och såg när Hasse Aro gjorde sin premiärdans i Let´s dance. Andreas och Nina kom vid niotiden. De har sovit över här i natt och nu är de i Hassela och åker slalom. Jag antar att dom kommer tillbaks hit snart. Jag var och hämtade mamma på förmiddagen så hon ska också sova här inatt. Vi passade på att ta en liten promenad med Havanna medan det var ljust ute. Nu ska jag börja med middagen. Det blir hemmagjort potatismos, köttfärsbiffar och lingonsylt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

och vi har också snart visitors.. NI! Blir skoj. kram

Anonym sa...

Oj, vad Havanna har växt! Det var flera veckor sedan jag var inne och tittade och man ser stor skillnad på den tiden! Hon ser ut att vara en glad och söt liten skit:)
Vi kanske kan bestämma någon dag som vi kan ses med Havanna och Ossian framöver? Vore kul att träffa er!

//Lina B