tisdag 23 december 2008

Thaimiddag

Idag har vi ätit middag hos Josef och Elin (men Josef var inte hemma) fick vi jättegod thaimat. Simon spelade och sjöng för Havanna och hon verkade njuta och mysa av att ha en egen trubadur till sitt förfogande. Vi kan ju få levande julmusik på julafton eftersom både Simon och Josef är "spelemän". Jonny hade ju också kunnat spelat med...om han haft sin Gitarr med sig. Men dom har väll ändå inte gjort någon julskiva till Guitar Hero ännu. Elin hade en så´n rolig apparat som man kan stansa ut bokstäver i papper med. Dom kan man använda när man pysslar och gör olika saker till fotoalbum eller kort. Jag blev så sugen på att skaffa en jag med.

1 kommentar:

Frank och jag sa...

lät som en intressant apparat! Kan man ha till att göra fina fotoalbum med också. Finns ju himla fina scrapbookinggrejer nu för tiden men man behöver ju inte ta det till den nivån riktigt...men lite kula grejer är skoj att ha. God fortsättning
PS MAgnus fick Guitar hero4, the band av mig så nu spelar Magnus gitarr o jag trummor, svärmor vill inte sjunga. Det blir lira av då ni kommer- kan tänka mig att Jonny är i en klass för sig.
KRAM