tisdag 16 december 2008

Söndag

På söndag kom pappa och hälsade på. Vi fixade lunch lagom till han anlände. Den här gången var Havanna lite mer social med sin morfar. Förra gången han var här så sov hon sig genom hela besöket, men den här gången så var hon lite mer sugen på att umgås. Men det kanske berodde på att morfar hade julklappar med sig till henne. Tilda, Anna och Theo dök också upp och fick sig lite fika. Idag så är det tvättdag, ska se till att få allt rent så vi kan packa inför Gällivareresan. Tänkte strax ta med gumman ut på en promenad och sedan ska jag försöka få ner lite mer snö från taket på växthuset, men jag är lite för kort för att nå ända upp. Men jag måste försöka få bort en del av snön så att det inte skulle hända en olycka om det skulle komma ännu mera snö när vi är borta. Jag vill ju inte att taket ska rasa in av vikten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det fina jul- och tackkortet. Vill också önska er en härlig jul. Längtar efter julmys o semester (ligger hemma o är förkyld nu, blää). Sköt om er! Kramisar Ann-Sofie

Frank och jag sa...

Tack för finafina julkortet.
Vad härligt det ser ut med all snö- här är det bara regn o regn men till helgen ska vi upp till Sundsvall en snabbis så vi får hoppas att det håller i sig.
Vad roligt att ni kommer o hälsar på! SES!