torsdag 12 november 2009

Trött

Jag behöver sova lite mer, man ska inte gå och lägga sig vid tolv när man kliver upp före halv sex. Men jag är dålig på att lägga mig i tid när jag ska på jobbet. Det är ofta som jag inte ens hinner sova sex timmar innan det är dags att gå upp - det är lite för lite för mig. Det visade sig även imorse, för då strängde jag av väckarklockan och somnade om. Jag märkte inte ens att jag somnat utan trodde att jag bara hade vilat ögonen några sekunder, men när jag tittade på klockan så hade jag sovit en halvtimme. Därför hann jag inte till mitt morgonpass med spinning. Istället fick jag gå och träna på lunchen, jag testade ett pass jag aldrig kört förut. Det var stationsträning, man cirkulerade mellan olika konditions- och styrkeövningar. Det var verkligen träning man fick ta ut sig på, jag var alldeles genomsvettig och tomatröd i ansiktet när vi var klara. Så jag kommer förmodligen vara stel som en pinne när jag vaknar imorgon. Men då vet man att man lever!

Inga kommentarer: