fredag 6 november 2009

Helg

Sitter här och känner in att det är fredag. Jonny är och handlar mat inför grabbfesten som han ska ha här hemma imorgon, Havanna sover och jag sitter här vid datorn med Idol på i bakgrunden. Jag ska fundera på vilka som skulle kunna vilja komma på tupperwareparty den 24/11. Ja, jag känner mig snäppet närmare tant när det står klart för mig att jag skall vara värdinna på ett tupperwareparty, och det är på eget initiativ också. Jag blir ju aldrig bjuden på nått sånt party och jag vill ju köpa några praktiska spillfria grejer. Så om någon vill komma på partyt eller beställa några saker från Tupperware (http://www.tupperware.se/) så har ni chansen nu. Det är bara att slänga iväg ett mail eller ringa till mig.
Imorgonkväll får jag och Havanna ta vårt pick och pack och åka till mamma innan grabbarna trillar in. Så vi sover över där och låter Jonny få en grabbigkväll och sovmorgon på farsdag. Men innan vi åkter hem till mamma så ska vi få främmande - Hans, Anou och Noel kommer ska komma på lunch hos oss imorgon. Det ska bli trevligt! Som slutkläm på det här inlägget kommer ett kort på världens sötaste argbigga, men trots att hon ser lite grym ut så var hon inte arg utan mest koncentrerad på att få in kritorna i asken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fräsig bild på Havanna :-D
Kram Kicki P