onsdag 9 mars 2011

Broccoli effekt

Efter jul fick jag ett ansiktsserum av min mamma när jag prata om att det började bli dags att införskaffa någon sorts antirynkkräm. Detta var en kräm som hon fått i en "goodie-bag" under en föreläsning med Blossom Tainton, hon hade fått veta att krämen innehöll en "Broccoli effekt". Broccoli innehåller massa nyttiga ämnen som bl.a. motverkar cellernas nedbrytning.

Jag har nu använt upp hela flaskan och tycker den var jättebra. Jag har inte sett denna produkt i någon affär så jag googlade på den och upptäckte då att den endast säljs via direktförsäljning på en webbshop. Jag började läsa lite på denna sida och vips hade jag gjort intresseanmälan för att bli representant för produkterna som The broccoli company säljer. Så jag kan, som representant, gladeligen rekomentera nedanstående produkt som jag använt under ca två månaders tid:



Nu har jag lite fler produkter hemma från The broccoli company som jag ska prova på, jag hoppas de kommer göra lika bra intryck som ansiktsserumet.

Inga kommentarer: