onsdag 9 mars 2011

Äntligen morgon!

Usch vilken jobbig natt, en sån där när man tittar på klockan och önskar att morgonen ska komma.

Söndagens skidtur bjöd ju på en praktvurpa av stora mått, vilken har lämnat spår iform av en ordentlig sträckning i ryggen. Att jag sedan satt mig på spinningcykeln och körde ett litet pass igår var tydligen droppen som fick bägaren att rinna över - natten blev en plåga! Eftersom jag haft så ont i ryggen strejkade jag när Hugo gav signaler om att han nog kunde tänka sig att komma och mysa med oss andra i dubbelsängen. Så istället för att ligga inklämd mellan två barn har jag sprungit fram och tillbaks till spjälsängen och gett Hugo nappen.

Som grädde på moset har Havanna också haft det jobbigt med hosta och snor under natten. Nu ligger hon nedbäddad på soffan och blir så förtvivlad när snoret aldrig slutar rinna. Det kommer nog gå åt mycke papper idag.

Inga kommentarer: