torsdag 23 april 2009

Snälla lillasyster

Idag har jag varit på ett möte på jobbet och eftersom det inte var arbetsdag för mej, fick Havanna vara hos Sandra i Nolby. Lillgumman var lika orädd för hundarna idag som hon var när vi var där förra veckan. Det känns bra att hon inte verkar vara en lättskrämd liten tös. När jag kom tillbaks från mötet så åkte jag, Sandra och Havanna och kollade på en loppis. Jag köpte glaskupan med den rosa blomman i och sedan så hade Sandra en likadan kupa fast med vit blomma i, som hon skänkte till mej. Hon hade köpt den på en annan loppis men aldrig tagit fram och använt den. Jag är så glad för dem, dom ska få pryda en hylla i vårt nya kök, när vi renoverat det efter sommaren. Men innan dess så måste jag också renovera dessa glaskupor, det fattas vatten i dem och det flyter runt nått skräp i dem. Så lillasyster var verkligen snäll mot mej idag, både med barnvakteri och fina gåvor.

Inga kommentarer: