måndag 9 februari 2009

Snabbvisit

Igår kom Jonny hem från Åre, han var hemma över kvällen så han hann packa upp sina skidgrejer och packa en ny väska för att åka till Karlstad på utbildning. Så imorse åkte han iväg och kommer hem först på torsdag natt. Det var mysigt att få ha honom hemma några timmar men nu längtar jag redan efter honom...å det är bara en timme sedan han for! Idag ska jag och Havanna på lunch med mammorna och deras bäbisar. Idag ska vi vara hemma hos Stina, Alfred och Gustav. Så det ska bli kul. Om jag har tur så ringer Sandra och säger att hon ska komma och hälsa på i veckan, hon ska kanske sova över någon dag. Men idag skulle dom nog ringa från hennes jobb och berätta vilka nätter hon skulle jobba denna vecka, så hon behöver först veta det innan hon kunde säga om hon skulle kunna komma till oss. Det vore så mysigt att ha syster yster här, då slipper jag vara mörkrädd och så skulle det vara härligt att få umgås lite bara hon och jag. Det var länge sedan.

1 kommentar:

Anonym sa...

en utmaning pa min nya blogg.

kram