tisdag 24 februari 2009

En vecka kvar

Nu är jag inne på min sista vecka som mammaledig på heltid. Nästa vecka börjar jag arbeta igen, tre dagar i veckan ska jag jobba och då ska Jonny vara hemma med Havanna. Så den här veckan var planen att njuta och mysa extra mycket med mitt lilla fjun. Havanna är inne i ett ett nytt "mentalt språng" just nu och är ganska känslig och behöver extra mycket ompyssling för att inte tårarna ska komma. Helgen som var har vi spenderat hos Sandra och Mogge i Vallentuna. Vi åkte ner på fredagen efter Jonny slutat jobbet och kom fram någon gång efter nio på kvällen. På lördagen kom även Marika och Peter och vi mötte upp dem inne i Stockholm. Vi lunchade och fikade inne i stan och sedan handlade vi kvällens middag på Hötorgshallen. Man blir lite avundsjuk när man gå där nere, det skulle vara så kul om det funnits en Saluhall även i Sundsvall.

2 kommentarer:

Familjen Palo sa...

Hej! Hur känns det att börja jobba? Hoppas allt är bra! Kram

Anonym sa...

Hej Disa,
Va kul att du ska börja jobba igen! Det är mycket på gång, men det vet du kanske? Du är i vilket fall som hels välkommen! Kramar, Eva