lördag 8 januari 2011

Tack kära mor!

Idag har jag, Havanna och Hugo varit och hälsat på momma. Vi åkte
efter frukost, samtidigt som Jonny åkte till slalombacken.

Vi stannade till eftermiddagen hos momma. Jag passade på att stoppa
mina älskade yllevantar eftersom jag inte har någon egen stoppnål.
Havanna och momma lyssnade på fåglar i den fina fågelboken också
blev det lunch, kaffe och kaka. Härligt, härligt!

Presenter hade hon på lager åt oss också. Jag fick den fina
ljusstaken på bilden plus en ansiktskräm med broccolieffekt, det ska
tydligen vara bra för att förhindra rynkor. Mamma hade fått den när
hon var på en föreläsning med Blossom. Hon tyckte att hoppet redan
var ute för hennes del men att det kanske kunde vara nått för mig
(jag klagade på att jag börjar bli rynkig under ögonen). Sen fick vi
en mössa som hon virkar också - jättefin! Både jag och Havanna har
testat den.

Inga kommentarer: