söndag 2 januari 2011

Gott Nytt År!

Ett nytt år är påbörjat och 2010 har vi lagt bakom oss. Året som
passerat innehåller många roliga minnen och jag kan titta tillbaka
på det och känna mig nöjd.

Vi fick tillskott i familjen med, förvånansvärt nog, en lillebror.
Havanna har bl.a börjat på dagis och lärt sig att prata som en liten
pratmaskin. Jonny fick nytt jobb och har gjort nytt badrum i vårt hus.
Själv var jag gravid största delen av året men jag har även bytt
lite arbetsuppgifter på jobbet, något som känns bra och som jag tror
kommer leda till en rolig utveckling för mig. Semester spenderade vi
till största del på Öland i det nyinköpta tältet. Det är några
av dom saker 2010 har innehållit. Så jag tackar för året som varit
och ser fram imot nya händelser under 2011.

Avslutar med med en bild på vad som just nu pågår i vardagsrummet.
Havanna och Buzz sover över i Barbapapas hus.

Inga kommentarer: