fredag 15 maj 2009

Njuta av Havanna

Eftersom jag arbetat onsdag - fredag och sedan måndag - onsdag har jag knappt hunnit njuta av min lilla älskling på en hel vecka. Det har blivit några sena kvällar för att jobba in lite tid och helgen spenderade vi med att måla tak och väggar på nedervåningen. Mamma ställde upp och var barnvakt åt oss så vi skulle kunna få så mycket som möjligt gjort, på kortast möjliga tid. Så igår när det äntligen var min tur att vara hemma med Havanna så hade jag verkligen längtat efter att få spendera tid med knodden. Vi åkte på stan och träffade vår mamma-grupp, först tog vi en promenad längs ån och sedan käkade vi lunch. När de andra åkte hem så tog jag och gumman en liten shoppingtur. Sedan åkte vi hem och hade en lugn och skön kväll här hemma. Jonny var borta med jobbet över natten, de var till Skuleberget för att "team-builda" eller liknande.

Ikväll ska jag åka in till stan och träffa tjejerna, vi ska käka hos Kicki och sedan gå ut på Oscar. Sedan tror jag att helgen kanske kommer att bestå av lite rivning i köket och på söndag eftermiddag är vi hembjudna till Hans & Anou.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men vilken duktigt tjej!

Anonym sa...

mommas duktiga onge!!!!! puss puss
love you!!!!!