torsdag 7 oktober 2010

Fotograferade

Idag har vi varit till fotografen för att ta Hugos "tidningsbild". Hela familjen blev fotade och nästa lördag (Obs! Korrigerat, jag hade först skrivit fel och skrivit att det var denna lördag, men det är lördag den 16/10 som gäller.) kommer bilden i tidningen. Så i morse fick Hugo och Havanna ta sitt första gemensamma bad för att göra sig fina inför fotograferingen.

Igår fick vi besök av Hans, Anou och Noel. Dom kom över på middag och stannade tills det började bli läggdags för Noel. Det blev en trevlig kväll med mycket skratt och bus för Havanna och Noel. Dom sprang och jagde varandra och skrattade så dom tjöt när dom lekte "tagen". Hugo sov sig igenom hela besöket och vaknade bara till en kort stund för att få i sig lite mat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Viken härlig bild!!!!!!/ momma

Anonym sa...

Hej Disa

Jag har tänkt på dig o din familj och har nu uppdaterat mig här på bloggen. Tänk att det blev en liten Hugo, vad fint o vad söt han är!

vet inte om du vet men Frank ska bli storebror i mars. Då kommer lillebror- ja, det blir en kille till här.

När vi var på semester var jag precis i början av graviditeten. Visste inte då att jag var gravid men började misstänka det eftersom jag var så trött och så...När i kom hem fick jag det bekräftat....

Jag tror att jag ska slå dig en pling imorgon eller i helgen. KRAM och kärlek
från Kattis