lördag 30 januari 2010

Strax lunch

Sen ska vi åka och köpa kakel och klinkers.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var till att se trött och avslappnad ut.Ungefär som farmor o farfar idag.Haft en lat dag.Ska till Elin o Joseph på middag senare.Kram Farmor

Pernilla sa...

Hej Disa!!

Tänk vad man hittar i cyberrymden. Tog en paus i jobbet och kikade facebook, där jag såg att en vän blivit vän med en som hade ett efternamn som jag kände igen, när jag gick på henne profil så såg jag att hon var vän med Disa Hansson. Tyckte du var lite olik dig på bilden så surfade in på din blogg och ser att det bara måste vara du :)

Jobbar du på SPV fortfarande? För visst var du där? Och du har fått barn :) Verkar vara ett tag sedan, men grattis i alla fall.

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Hälsningar,
Pernilla (om du kommer ihåg mig :))

Pernilla sa...

Hahha Jo nog var det ett tag sedan. Du har ju också hunnit skaffa barn och det tror jag inte var på gång sist vi sågs. Vilket jag inte heller minns exakt när det var.

24 maj är det beräknat att lillebror landar. Arvid fyller 1 nu på onsdag så rätt nära mellan bröderna blir det allt!

Vi bor i Bredbyn (utanför Örnsköldsvik), vilket jag aldrig hade trott. Varken Bredbyn eller Övik... men när jag blev gravid kändes det mer naturligt att ha nära till mina och hans föräldrar, så istället för att han skulle till sundsvall blev det jag till övik. Det fungerar rätt bra än om jag kan bli döless på övik som stad... Det är dock skönt att ha givna barnvakter som man inte behöver ha dåligt samvete för på samma sätt som med vänner :)

Hur är det i svall? Och var jobbar du?

Ha det gott!