torsdag 17 september 2009

Födelsedag

Igår var det min födelsedag och på söndag är det Jonnys tur. Mamma, Sandra, Leffe och Mikael kom och åt tårta och uppvaktade oss. Vi har fått finansiering till en helkväll på stan samt barnvakt till "lilltjoppa". Så på lördag lämnar vi Havanna hos mamma och går sedan ner på stan och äter middag på Saffran. Havanna ska sova över hos Momma så vi får sovmorron på Söndag. Så jag ser verkligen fram imot helgen! Jag blev även uppvaktad per telefon av er som bor lite längre bort. Så tack till er alla!

2 kommentarer:

Sara sa...

Oh, Saffran har ju så god mat. Grattis i efterskott förresten. Ha en trevlig kväll :)

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen till er båda två både i förskott och i efterskott! !
Jag önskar er en förbannat trevlig kväll! Jag önskar även lilltjoppan en förbannat trevlig helg hos momma

Kram Marika

Ps. Om du inte publicerar resultatet på killarna kommer det mer förslag....