söndag 30 augusti 2009

The Superbaby - en ny actionhjältinna är född!

Mamma ville ha lite smakråd när hon skulle köpa nya byxor så jag och Havanna följde med henne till Birsta idag. Mamma köpte ett par jeans och en top och jag hittade ett par träningsbyxor. Havanna kom hem med två nya pyamasar. Eftersom det inte går att få henne till att sova under täcket på nätterna, så behövde vi några nya pyamasombyten med långa ärmar och ben. Det blev bl.a. denna superman-pyamas. Vi blev ganska många timmar i Birsta, vi åt lunch, shoppade lite till och hann med en kopp kaffe också. Jag övertygade mamma om att vi skulle hålla på karaktären och hoppa över den goda morotskakan som mamma slängde lystna blickar efter. Så hon såg ganska missnöjd ut när hon satt med kaffekoppen och en ruta mörkchoklad istället =) Nu var helgen slut och det är snart dags att gå och lägga sig. Imorgon blir det buss för mej, Jonny har börjat laga bilen (byte av ljuddämpare) och det är inte riktigt klart ännu. Han behöver åka och köpa några grejer till imorgon för att kunna blir klar. Imorgon efter jobbet ska jag gå till frissan och klippa mej. När jag bokade tid så såg jag att det var ett halvår sedan jag var där sist, så det var väll på tiden. Är lite sugen på att färga håret också, men det har jag inte bokat in. Så jag får väll fundera lite till och se om jag ska göra det senare, men det är också himmla skönt när man inte har någon utväxt som skall färgas på hela tiden. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag ska fråga frissan om råd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hur coolt kort som helst:)
Spara detta kort för studenten eller första pojkvännen!

Kram Marika